Saturday, August 8, 2009

Selamat Berhujung Minggu

Ape korg wat weekend nih?
bersiar2 ngan family? qada' tdo? gi dating? kemas2 umah?
ari nih aku xde wat ape sgt pn..
pagi kuar gi jusco kt taman maluri ngan pakcik n makcik aku..

jenuh aku dok carik kasut..huhu
jumpa yg berkenan, xde saiz lak..
yg xberkenan, ade lak saiz..haruu btol
aku mmg malas bab2 carik slipar @ kasut nih..
cerewet sket..sape yg penah temankn aku gi shoping slipar @ kasut tau la camne..hahah
so td..carik bnda lain, bnda lain lak dpt

aku mmg da lama carik jam..
skali terjumpa lak td..sale 70% lak tuh (mmg murah giler giler giler after less)
ape lg...amek jgn x amek..hahaha
plg best..makcik aku ngan baik atinye tlg byrkn..
tengkiu cik su..hehe

pastu trus blk umh..
pakcik aku n family kuar gi umah mertua die kt shah alam..
aku malas nk ikut..so dok la umah sorg2 smbil layan game
smbil taip entry ni pn aku main game..
mmg da addicted la nih..parah2

esk cam nk kuar gi carik kasut..
tp malas plak..
badan aku nih cam panas jek..nk demam kot (tp ubat malas nk telan..bleh gitu?haha)
mintak dijauhkn la penyakit2 yg xsepatutnye..huhu
so esok dok umah je kot..qada' tdo la jwbnye..hahah

okla..msti korg pn mls nk baca entry tah pape nih
org tgh xde idea..gini la jadinyee...
layankn jela...daaaaaaa
gudnite..sweet dreams..sleep tight (bak kata mikail yg comeyyy)

p/s: ngapain nggak ada org update blog??? update la weii..aku bosan nih..huhu

0 Sweets: