Thursday, August 27, 2009

My Luv

They are all my luv..
sangat geram dgn kecomelan mereka...
siyesss comel.............................................cam makcik die ni..hahahaha
ok2..tau korg nyampah..tp da kenyataan..xdapek den nak nolak..kehkehkeh

tgkla ragam 2 bradik ni...adoiilaaa

sile contohi saya..pakaila mask

hepinye die..gerammm sgt ngan budak ni



motip entry nih?
aku kerinduannnnn bangatttt
hah..isnin ni cuti merdeka..
jom kiter ke johor!!!! hahaha


td kt opis dok gantung bendera..kunun2 nk decorate la
lantik org cam aku utk wat hias2 ni???
oh no!!! aku ni dala xkreatif..malas lak tu..hahahah
nasib baik xde competition dis year
kalo x, konpem kalah..hhehe


ok..da lari tajuk kn..
berbalik kpd tajuk di atas...
sgt beruntung dorg jd anak buah aku sbb aku rajin melayan dorg
dorg pn rajin layan aku..hehe


kesimpulannya, kami saling melayan antara 1 sama lain..
entry ni makin merepek sbb aku pn da ala2 nk ting tong je..
ngantukkkk giler ari ni..
selamat malam sume..daaaaa (smbil kelip2 mata 47.92 kali)

0 Sweets: