Friday, August 21, 2009

Congratulations to all UTP graduates!!

Waahh..kangen bangat sama ini blog..hahaha

maap yer kalo citer yg akan dipaparkn ni agak basi sket
tp xpe..dijamin xsakit perut..hehehe

last sunday aku convo..alhamdulillah..grad jugak akhirnye..
setelah 8 bulan menanti..hehe

budak2 IT sesi belah ptg..
so kitorg terima scroll ngan pro chancellor utp, tan sri hassan merican
kalo sesi pagi, ngan chancellor utp, tun mahathir (rugi xdpt sesi pagi..huhu)
korg layan jela gmbr2 kt bwh ni...

terkilan sket sbb xdpt nk amek gmbr rmai2 ngan kwn2
pas kuar hall, sume bertempiaran lari cari family masing2
pastu sorg pn aku xjmpa...haha



ciuman drp nenda..hehe

suke gmbr ni...sweet je..a kiss from my mum

mereka2 yg dtg

wif my sis

my family

tah ape ayah aku tgk tu..ahha

babai utp..gonna miss u

candid xmenjadik..haha

kat luar chancellor hall

batu bersurat utp..ahah (pndai2 je aku)

batu bersurat lagik

ni jela kwn yg aku jumpa..rumet 8 sem (tu pn kna call)

the scroll

my beloved parents

cntikkan pemandangan kt msjid utp nih..

masjid terapung
kesimpulannye...it was a great moment for me..
rasa berbaloi ngan ape yg aku dh lalui spjg 4 taun stgh kt utp...
thanks a lot to everyone yg byk support aku
especially my parents, lecturers, friends n my sponsor (nk jugak masuk tu..hahaha)
without all of u, im sure i wont be as i am today..
syukur alhamdulillah
sekian buletin jam 11..hehe
p/s: selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak kpd semua umat Islam..semoga puasa tahun ni lebih baik dr tahun2 sebelum ni n semoga kita semua mendapat keberkatan n keredhaan drp Allah S.W.T..amin

0 Sweets: