Tuesday, August 25, 2009

Patut ke x aku bengang?

Sblm tuan2 dan puan2 jwb soklan kt atas tuh...
meh aku citer sket ape yg terjadi..hehe

alkisahhhhh...
aku ade sorg kwn ni..
kdg2 kalo time aku nk blk n kebetulan die pn nk blk awl, die ajak la blk skali ngan die
ok fine..yg tu aku mmg xde mslh la..
at least ade gak kwn nk borak2 kn..

tp yg menjadi mslh probnye ialah..
die suke suh aku tggu die "jap eh...5 minit je" kata beliau
kalo btol2 5 minit, xpe gak..
tp 5 minit die = 10 - 15 minit aku
see..how she wasted my time??
kalo aku ajak blk tu, xdenye trus siap2 nk blk
ade je keje lain nk siapkn
kalo ade keje xsiap lg, xyahla suh aku tggu (geram niiii)

aku plg mls bab2 nk tggu org
sbb aku da siap kemas2 sume n ready nk blk
kdg2 tu..die ckp suh tggu 5 minit..aku pn angguk jela
xlama pastu die ckp "ok..jom blk"
aku pn siap2 la nk blk kn...da diri sume
"jap eh..jap jee" ok...sabar lg
pastu "okeh...jom blk"
skali lg aku ngan smgtnye berdiri utk pulang
"eh eh..jap eh..nk setelkn ni jap"
grrrrr...mmg membangkitkn kemarahan tol
tp aku ttp la tggu cam tunggul kt situ (i ni very the penyabar la)

brape byk skejap yg aku kna tggu?????
adoiilaaa...serba salah tau
nk blk dlu, kang ape lak die ckp
kalo tggu, aku la yg terseksa jiwa raga
tensen ok rakan2 sekalian

tu yg membuatkn aku lg sng blk sorg2
menyusahkan aku je tggu2 org ni
kalo btol2 punctual, xpe gak
kalo da ckp 5 minit, maknanye 5 minit jela
yg nk lajak smp 15 minit pahal??

sesungguhnye aku amatlah bengang ngan situasi di atas
adekah anda sume bersetuju dgn kebengangan aku???

p/s: some of u might know dis person...sooo diam2 sudah yer..ahhaha..kang ade plak org kecik ati..aku xnk bertanggungjwb

4 Sweets:

peeja said...

ni cite bkn utk aku kan..sbb ko tulis ckp 5 minit die tangguh smpai 15 minit..
aku besenye ckp 5 minit tp tangguh sejam je..so cite bercanggah..mknenye bkn aku la tuh..hehehe

Miss Wanie said...

a'ah..ko tangguh 45 minit - sejam je..
xde la lama mana pn kn..
xlama..xlama
hahaha

Miss Izah Mohamed said...

ahahha klu cmtu mu oyt je..
' weii! balik sdiri laa.. aku byk lg keje nok buat dumoh..'
biar dia tersentap! haa baru dia tau
wakakakaa
pk kite bodyguard dia gamaknye

Miss Wanie said...

hehe..tu la
tp aku xreti nk sound2 org nih
reti sound dlm ati jah..hahaha

tensen ngan diri sndiri..