Saturday, August 22, 2009

Kena tag

Sebelum menjawab tag, nk tayang gambo pemilik beg dulu..hahaha



1. Sila ambil gambar beg yang anda bawa pergi kerja...

ni ler beg aku bwk gi keje..nmpk cam kecik tp byk giler brg leh masuk dlm tu..aku sukeeeee
2. Kemudian, sila ceritakan sedikit apa yang terkandung dalam beg kerja anda. Sila sertakan gambar sekali kemudian terangkan secara detail isi beg anda.


macam2 ade...kehkehkeh
okeh..kiter mulakn dr kanan:
1) purse..kalo xde ni, xbermakna bwk henbeg..haha
2) pass card..penting ni..kang ssh aku nk gi keje
3) beg alat2 solek..ceewaahh..xde mende pn dlm tu..setakat compact powder, lipice, lip n cheek tint, eye shadow..bkn aku pakai sume pn..tp da alang2 dok dlm tu, angkut jela skali..hahaha
4) tisu
5) 2 batang pen
6) non-alcohol perfume..
7) pendrive
8) touch n go..aku kn ari2 naik lrt..cpt la sket kalo ade mende alah nih


3. Nyatakan sebab2 anda suka beg kerja anda itu
sbb byk bnda leh sumbat dlm tuh..
beg tu simple..nmpk kecik molek je..


4. Sila nyatakan kenangan manis atau apa2 yg istimewanya beg itu pada anda
kenangan manis? beg ni aku poww dr mak aku..hahah
bkn pow pn..cuma aku malas nk beli beg lain, so mntk jela ngan mak aku satu
koleksi beg die byk..kalo aku amek 1, xluak pn..xgitu mama? hahaha

5. Sila tag 10 org yang lain
sempena bulan ramadhan ni, aku malas nk tag sesapa..hahaha (ade kaitan ke??)
walaubagaimanapn, korg adelah amat dialu2kn utk buat tag nih..
wassalam (lega setel 1 utang..fuhhh)

0 Sweets: