Saturday, April 11, 2009

Nk taruk tajuk ape eh?

Hehehe...giler ape
tajuk entry pn da xtau nk letak ape..

act, xtau nk update amende..
biasala..nama lg dok umah
xkn aku nk citer xtvt harian?
konpem korg bosan nk baca
tdo,mkn, tgk tv, kuar tanpa hala tuju
haa...sgt berfaedah

oh yer...td cousin aku msg
die ckp, dpt 3 tiket free g konsert david archuleta kt sunway ptg ni..kol 3 td..die ckp, kalo aku ade kn best..hehehe
aku pn cam...waaaa..bestnyeee
cam meronta2 nk g..hahaha (tipu je nih...xdela meronta sgt pn..meronta sbb free je..cuba kalo kna byr, hrp maap aku nk g..hehe)
aku minat lagu die 1 je pn..ape ke nama lagu die..lupe lak (kunun minat..kehkehkeh)

so td cousin aku call masa die kt konsert tu
aku dgr org nyanyi lagu "Akan Tiba"
"eh..xknla si david ni nyanyi lagu tuh" kata aku dlm ati
rupenye aliff g wat persembahan gak kt situ
cousin aku tuh saja la call..kunun2 nk suh aku rasa cam kt konsert gak..
nk berkongsi kegembiraan la tuh...
cesss..sgguh xpuas ati..hahaha

kesimpulannye...xksah sgt la kn sbb xbyk pn lagu die yg aku suke
lnkali kalo dpt tiket free, jgn lupe ajak yer..
yg free je tau..kalo kna byr, xmo ikut..muahaha

p/s: tgh tggu stok tudung smp..jgn luper visit Hot 'n' Stylish

0 Sweets: