Tuesday, April 28, 2009

Jalan2 @ Angsana

Tghari smlm kuar ngan adik aku g Angsana
saja jek sbb cam bosan dok umah
alaaa....bkn jauh sgt pn
jln kaki leh smp tp idokler kitorg jln kaki
giler hape tgh2 pns nk jln kaki..hahaha

smp sana, isi perut dolu
then br mulakan sesi berjalan
aku tnmpk 1 baju nih
lawa giler...style labuh n ade jalur2 menegak
ssh tuh nk jmpa yg jalur menegak..slalu melintang jek
tp rege bapakla mahal..huhuhu
pk patploh kali pn cam xsmp ati gak nk bli..muahaha

tp sambar gakla selai dress n t-shirt..op kos la rege murahkn
aku mana reti pakai mahal2 nih..
cam gatal2 je badan pakai baju mahal2...hahaha (pdhal xde duit)
biler pk2 blk..eh..lama gak aku xshoping yer
slalu main angkat letak angkat letak
pastu blah..msti org yg jual tuh bengang ngan aku

ptg tuh, kakak aku call ckp nk g situ gak
so kitorg tggu situ jela
keadaan aku ptg tuh da agak truk sket
bersin xbrenti2...sblm tuh sakit tekak jek
hah..nih konpem nk demam

blk umah, pas maghrib..tdo sat
lega sket hidung nih
bgn je, bersin balik...wuwuwuwu
pas mkn, trus mkn ubat (curik khadijah punyer..hehe)
tp mmg bkesan la ubat tuh
trus da xbersin smp la skrg..hehehe
demam pn da kurg

umh ni sbnrnye dipenuhi ngan org sakit
septtnye doc amek cuti jaga patients kt umh ni
muahahahha

okla...nk bfast...lapo lapo lapooooo

0 Sweets: