Tuesday, April 21, 2009

Jum g pantaiii!!!

Yeayyy!!
ptg td dpt g pntai Bukit Keluang
sume berlaku tanpa dirancang..hehe

adik aku la..tetiba ajak kuar
die ckp bosan dok umah
aku pn ape lg.."jom kiter g pantai"

dlm kol5 lbh gitu, kitorg pn g pantai..
sile layan gmbr2 di bwh
bjanggut aku nk tggu upload..huh

nih mem besar..hahaha

yg ni lak driver
keadaan ombak pd ptg td adelah agak kuat dan bergelora (cam laporan kajicuaca lak..haha)

ombak yg best

cun la tuh kunun..kehkehkeh

tgh excited dpt main air

da ala2 bodyguard je aku tgk

abes basah seluar aku..huhu


main kejap je td..
main lelama, kang abes basah lenjun plak aku
kaki seluar xdpt diselamatkn sbb xsmpt nk lipat
tgh syok dok posing, tetiba ombak besar dtg..hehe
redha jela..

xpela..ape yg penting???
kerjasamaa...eh..bkn
yg penting...kiterrr enjoyy!!!!!

0 Sweets: