Wednesday, April 29, 2009

Keletah Khadijah

Since aku kt johor kn..citer sume byk psl anak buah la kn..hahaha
ni nk citer sket keletah khadijah
kdg2 klaka..kdg2 geram..kdg2 nk mrh pn ade..nasib2

Situasi 1:

Die suke gado ngan cik su die
Cik su dok usik ape tah..tetiba

dieja: Cik cu ni..nk bulihh ni (ngan sore nyaring)
kitorg: ahahahahahah

Situasi 2:

Die dok mrh2..

dieja: ahhh...xnklaaa..jgnlaaa (sore kuat ok)
aku: kakak, ckp camni, "xbulihlaaa"
dieja: xbulihlaaa (sore trus jd pelan serak2 basah...ahhaha)

Situasi 3:

Aku tgh msk kt dapo
tetiba die dtg

dieja: cik da macak ape ni?? (smbil tsengih2)
aku: ahhaha..masak fish

Situasi 4:

Die dok pot pet pot pet sorg2

aku: gapo gak kakak?
dieja: gapooo gakk??? (siap mjerit lagik)

Situasi 5:

cik su: xnkla kwn ngan kakak
dieja: xnkla kwn ngan cik cu (smbil mulut muncung2 mrh n mata jeling cik cu die..hahahaha)

Situasi 6:

Dia kaco adik die smp nanges

aku: kakak nih..mehla dik..xyah kwn ngan kakak (smbil dukung adik)
dieja: uwaaaaaaaaaaaaa (trus melalak)
aku: ckp sori kt adik
dieja: sori adik (smbil peluk n kiss adik..suwit je)

Situasi 7:

Die main ape tah..imaginasi kuat budak nih

dieja: cik cu nk jugak eh??
cik su: geleng kepala
dieja: nk jugak eh? jap eh
kitorg: muahahahahah (tang 'eh' die tuh yg klaka tuh)

tu jela wat masa skrg eh (opss...da bjangkit ngan khadijah..eheh)
kalo nk ikutkn, byk lg pe'el die
tp xlarat nk tulih satu2..

aihh...biler la leh wat entry psl sukaneka khadijah ari tuh...
ibu...cptla transfer gmboo!!!!!
huhuhuh

0 Sweets: