Saturday, December 10, 2011

Yeayy..dpt hadiah!

Pada satu petang yg indah, tatkala aku baru pulang dari keje...
aku ternmpk 1 bungkusan atas almari
biler tgk, utk aku..
wahhh....trus otak ligat pk...ade ke brg yg aku beli online?
ade masuk pape contest ke?
yela..sbb tup2 dpt parcel kn..pelik jugak

ni la rupa parcel tu..kecik je

so masuk bilik, trus bukak pembalut ngan rakusnye
sbb xsabar2 nk tau ape benda dlm tu
bila dibuka, ada la kotak ni...

 ni kotaknye..dh bleh teka ape isi die?

bila bukak kotak tu, ni lah isi kandungan die...............

sunsilk lively clean & fresh

dpt sample syampoo sunsilk..yg botol kecik tu

gembiraaaa!!!
pastu baru teringat dulu aku ada join jwb cam survey sunsilk utk dpt free sample
die bagi soalan nk tau ape masalah rambut kita
tp aku x ingat shampoo ni aku yg pilih atau die yg suggest
sbb mmg dh lama dh jwb survey tu...

slalunye kalo sebut sample, mesti dpt yg dlm paket kecik2 tu
tp sunsilk ni x...die bagi sebotol yg kecik tu
kirenye bleh dipakai utk beberapa kali
so baru bleh tau sesuai ke x ngan rambut kita kn...

aku dah penah try lively clean & fresh ni
best sbb kulit kepala rasa segar je
shampoo ni ada vitamin citrus complex
sesuai utk org2 yg bertudung cam aku...
yela..kn rambut selalu terperap dlm tudung
so bile guna shampoo ni, rambut pn bau wangi je...

terima kasih Sunsilk :D

0 Sweets: