Thursday, December 15, 2011

Perangai kasi cantik sket bleh tak?

Ari ni aku cuti yer rakan2 sekalian...
sbbnye nk abeskan cuti..
punyela ssh nk amek cuti sbb skrg ni keje byk gilerrrr
so biler byk keje yg dh setel, ape lg..cuti la..haha

pagi td kuar ngan cousin aku..
xla pagi pn..dlm kol 11 lbh gak la kuar
mana x nye, bgn pagi setel keje dulu..
pastu baru bleh kuar ngan aman..

tadi pegi setelkan urusan jap..
then kitorg pegi Sunway Pyramid..
lama sgt xgi sana..
kalo gi pn sbb pegi Sunway Lagoon
kalo x, mmg aku xpegi area2 sana..hehe

cousin aku nk cari baju kt Jusco
so kitorg pn masukla Jusco
tgk2 baju..pastu mntk salesgirl tu tlg carikn size

yg buat aku hangin tu...
aku xtau la salesgirl ni PMS ke, hape ke
moody xbleh blah
aku xtau die marah kt sape..
tp aku dgr die ckp ngan kwn die...
"ikutkn ati aku, aku tutup je counter ari nih..b**i btol"

ko xnmpk ke ade customer dpn ko nih?
tu satu...lg 1 masa die carikan baju cousin aku
kn slalu stok2 baju die simpan bwh tmpt display tu
ape benda die panggil tu ek?
pandai2 la imagine sndiri ye..

pastu masa die cari baju tu, die bukak tmpt simpan stok2 baju tu
siap hempas2 tmpt tutup tu..tmpt gantung baju pn die main tolak ngan kasar
hellooo..cantik sgt ke ko wat perangai camtu dpn org?
dh ko keje kt tmpt yg kna deal ngan customer, behave la sket
dhla muka masam mencuka

aku siap ckp ngan cousin aku...
pahal nk tnjuk perangai camtu?
tp rasanye die xdgr kot..
kang kalo die dgr, aku takut aku lak kena sembur nnt...hahaha
ikutkan ati, nk je sound setepek kt muka die

tp come on la...
ko moody ke, ko tgh marah ke...
xyahla tnjuk perangai dpn customer
agak2 mmg nk marah sgt, ko pegi la lepaskn marah ko tu kt tmpt yg xde org
menyampah btol aku tgk td
spoil kn mood org je

nasib baik la mulut kitorg ni mmg jenis yg bersopan santun dan bertatasusila
kena ngan org yg mulut longkang, mmg selamat la ko masuk dlm longkang..

pengajaran utk ari ni...
sila behave di tempat awam yer
xde org nk tgk perangai xsemenggah camtu
menyakitkan mata dan hati...bye

0 Sweets: