Saturday, October 22, 2011

Saying goodbye.....

Semalam adalah hari terakhir bekerja di sebuah bangunan yg terkenal di seluruh dunia
sebuah bangunan  yg mencipta rekod sbg menara berkembar tertinggi di dunia
ayat poyo xnak kalah..
bajet mcm dh xkan jejakkan kaki lgsg kat situ...hahaha

bagi yg bertanya dan tertanya2...
aku xtukar keje pn (tunggu 7 taun lg baru leh pk psl nk tukar keje..haha)
cuma ofis aku dh berpindah
start isnin ni, kitorg kat Dayabumi..
tau kat mana? bagusla pada yg xtau...heheh

kalo dulu dok level 63, nnt aku dok level 3 je..
trus rasa rendah diri...hahaha
kitorg dh lama start packing
maklumla..keje berlambak2 skrg
so bila ada masa terluang je, trus campak barang2 dlm kotak
aku punye barang xbyk pn...2 kotak je
tu pn 1 kotak besar, lg 1 kotak kecik

smlm masa lunch hour, kitorg pegi babai kat Suria KLCC..
haha..over kan
padahal pasni ari2 nk gi keje mmg lalu KLCC tu
besela..kalo nk bershopping, ada je alasan2 kurg munasabah...heheh

after lunch, trus sambung packing
1st thing yg aku buat adelah cabut telefon..
camne nk berkemas kalo tepon asyik bunyi je...

before

kemas kn meja aku?
kalo x, penuh bertampal notes kat tepi2 tu..haha

after

dalam kol 3, trus off pc n unplug sume...
buat labelling...
pastu melangut bosan xtau nk buat ape...
punyala lama nk tunggu kol 5...huhuh

then kitorg pegi jumpa rakan2 seperjuangan
gi salam2, babai2 n muah2 sume...kata dh nk pindah kn..
mesti la cam dh susah sket nk jumpa pasni

tepat kol 5, trus cabut blk umah...heheh
harapan aku...isnin ni aku xtersalah turun kt stesen KLCC...hahaha

0 Sweets: