Tuesday, October 11, 2011

Rumah dah siap, pahat masih berbunyi

Biasa je kn dengar pepatah tu
rumah dah siap, pahat masih berbunyi
kalo tgk Juara Lagu, konfem pastu ada je yg xpuas ati..
nape si A ni yg menang? bkn si B?
nape?? nape??
ok..aku pn join skali membunyikan pahat...hahaha

pastu tgk Anugerah Skrin..pn sama
apsal drama ni menang?
apsal pengarah tu xmenang?
mcm2 hal kn...

kan baru2 ni aku ada join event company as committee
pre-event mmg dh mcm2 ragam org kna layan
during the event tu pn sama
lagi la byk kerenah...
aku ingatkan pas abes event, kire dh setel la sume..

rupanye takk....ade jugak yg dok memahat rupanye
send e-mail yg sinis...katanye die xdijemput..maybe sbb xlayak
aku pn korek la blk e-mail2 yg aku penah anta dulu
tercongok nama die dlm e-mail tu
ape lg...aku fwd blk e-mail tu kt die
tp die ckp die xde dpt e-mail aku tu...

moralnye kt sini, sblm nk melatah nk put blame on others...
ape kata check dlu diri sendiri
adakah mailbox die full yg menyebabkn die xdpt e-mail aku?
atau pn die terlepas pandang e-mail aku?

even rasa xpuas ati pn, xperlu la cam nk sindir2 dlm e-mail tu kn
u are a senior...show ur maturity la...
nasib baik aku simpan sume email yg aku send tu
so skrg...sapa yg malu?
nak salahkn org..tp skrg sapa yg bersalah?

pengajaran utk aku lak..make sure e-mail yg bounce back tu pn aku kna archive kn gak
sblm ni aku delete je trus sbb cam menyemak je
sila ingat yer..archive sume e-mail2 anda sbg bukti
lesson learnt~~


p/s: apsal sehari dua ni asyik -ve entry je?haiishhh

0 Sweets: