Sunday, October 16, 2011

Lunch @ Restoran Muhibbah

Jom flashback citer yg....usah ditanya bila
hahaha...mmg dh lama pn citer ni
disebabkn agak bz baru2 ni..diselit plak ngan kemalasan (alasan biasa)
maka byk citer2 yg tertangguh...smp xtau nk start mana dulu

ni citer masa mak ayah aku dtg KL..
abg aku ajak pegi lunch kt Restoran Muhibbah kat Sg Penchala
sape yg nk gi sana, better buat booking dulu
sbb slalu full...kata abg aku..hehe

kitorg order lauk xbyk sgt tp sedapppp...
lauk2 yg di'order' adelah...........

ikan siakap steam...lupa lak nama masakan die..rasanye ada ginger

ayam lupa nama..haha

mix vege..cewahh..klass kau jah

butter prawn

mmg puas ati ngan masakan kat sana
butter prawn pn best
anak buah aku, mikail tu pn mkn byk..bape kali tambah tah

nk tau exact location restoran ni, korg tanya pakcik gugel yer
kalo tgk dari luar, nampak cam umah org...
tang harga lak...aku xtau bape total sbb bkn aku tukang bayar...hehe
tp rasanye reasonable..

xtau nk mkn kat mana?
bleh try restoran ni...recommended!

next restoran....tungguuuuu..........

0 Sweets: