Sunday, October 16, 2011

Dinner @ Restoran Hj Sharin Low

Rentetan drp kisah Lunch @ Restoran Muhibbah...
mlmnye plak pakcik aku ajak gi dinner kt luar
sbb mlm tu mak n ayah aku tdo sini..

after maghrib, kitorg pegi ke Restoran Hj Sharin Low Grand
ni restoran chinese muslim
so sapa yg suka masakan ala chinese
bleh la try sini
restoran ni kt Jalan Ampang..
btol2 tepi jalan...

ramaiii org mlm tu
kalo x booking siap2, mmg kna tunggu sket la
sini pn kitorg order xbyk..
cekidautt...

the menu

salted egg squids..tu kot nama die..hehe

tofu sedapp...

ikan masak ape tah...

ada 2 lg dish yg xsempat nk snap gambo..
chicken blackpepper ngan kangkung goreng belacan
lauk2 die sume sedap
aku paling suka sotong goreng telur masin ngan tofu tuh..perghhhh

slalu aku dgr org mkn salted egg crab..
tp aku xpenah rasa pn..
tp biler try sotong ni, sedap gak
sbb die campur telur masin yg kuning tu
aku mmg suka yg kuning tu..kalo yg putih tu kn cam masin sgt

chicken blackpepper ok la
aku xbrape suke sgt sbb blackpepper die byk sgt
kangkung belacan die pn best la gak
ikan tu pn sedap

harga? jgn ditanya..sbb aku xtau total
lg skali..aku bkn tukang bayar..hehe
tp kalo tgk kt menu tu, reasonable je
xdela harga mencekik tercekik sume...

cuma yg kureng sket jus buah die
aku order mango juice...ingatkn dpt la pure juice
rupanye x...die guna kordial
pastu die blend sket buah mangga tu
agak frust di situ...

pape pn, utk penggemar masakan cina, bleh cuba kt sini lak
dijamin halal...

selamat menjamu mata...eh...hehe

0 Sweets: