Sunday, September 11, 2011

Syawal 2011 - Day 2

Sebelum terlupa, meh kita sambung citer raya cepat2..
ni pn sbnrnye dh ingat2 lupa..
maklumla...terlebih makan...hahaha

raya kedua dimulakan ngan menziarahi sedara merangkap ustaz aku masa skolah rendah
pastu pegi umah jiran dpn umah...
punyela bz raya pertama smp xsempat nk gi beraya umah jiran..hehe

then gi umah jiran yg berdekatan merangkap sdara mara gak
borak2..makan2
gerak gi umah seterusnye

ni umah sdara yg slalu dok urut aku tu
sebut pasal urut...dh lama xkena urut ni
bestnye kalo dpt full body massage..huhuh

kat sana, dijamu ngan bihun goreng
yg bestnye dpt duit raya hokehh..2 pupu aku yg bagi
bkn aku je dpt...mak ayah aku pn dpt gak..hahaha
cam excited giler sbb dpt duit raya even dh keje...

next umah adelah umah sdara gak
ni sambil beraya sambil melawat org sakit
yela...kalo mak ayah aku xpegi, xdenye kitorg adik bradik pegi kn
tu yg mak aku suh ikut skali tu...

pendek kata, raya kedua mmg diabeskan ngan menziarahi sdara mara
rasanye ptg xde gi memana kot...
dok umah jela...layan cinonet2 n tetamu yg dtg

ohh..baru ingat
dlm kol3 lbh camtu, aku n adik aku gi terjah KFC
sbbnye adik aku kelaparan...hahhaa
org len gi kenduri kawen tp x ajak die
aku plak dh kenyang..
so nk xnk terpaksa la pegi KFC utk mencari sesuap burger...hahahah

cuaca kt sana panas yg amat
rasa cam nk berendam dlm ais je
mmg panas sgt..xleh dok dlm bilik
rasa bahang panas tu...
ni baru panas dunia kn...huhu *insaf*

ok...tu je...byee

0 Sweets: