Thursday, September 8, 2011

Gambar di pagi raya

Disebabkan baru je dpt gambar2 di hari raya ni...
makanye skrg ni aku jamu mata korg ngan gambar di pagi raya
kami 1 family kecik...hehe
xde dlm gambar: abg aku yg sulung & family (dorg blk raya ke-3) & arwah abg aku..huhuhu

dari kiri: kakak aku & sumayyah, aku n aisyah, adik aku n samirah, khadijah, kakak ipar n umar
yg duduk: mak n nenek aku
2 hero kt blkg tu: abg ipar n ayah aku
susunan adelah ikut suka ati nk dok mana ok...hahah
yg pasti kitorg dh ubah tempat amek gambar
selalu posing kt tempat sama je kn...bosan
so kita buat konsep duduk, sopan dan kontrol ayu...
diketuai oleh aku n adik aku sbb kitorg berdua yg 1st skali cop tempat...hahahah

family Haji Abdullah & Hjh Zaini
mungkin kena tambah hero lg sorg nih sbb cam xbalance..ehem...hahaha

geng pompuan mendominasi carta

xtau nk letak caption ape

klaka plak tgk gambar ni..
mak aku tgh sebak peluk anak arwah abg aku..tp budak ni bleh tersengih elok je..hehe
yela...sbb die xtau pape kn...huhu

samirah

aki dan cucunye, umar..anak arwah gak

sekian gambar2 di pagi raya..
citer raya yg akan datang (xtau bila nk tulis tu), sume xde gambar ye..
harap maklum

0 Sweets: