Wednesday, September 21, 2011

Open 'Office'

Kali ni nk citer pasal open 'office' lak..hehe
kejadian ni berlangsung pada minggu lepas
mula2 section aku je plan nk buat jamuan raya
pastu section sebelah nk join skali..
then last minute, ade lg 1 section join...
maka bergabunglah kami 3 section yg berjiran

People Planning - jiran belah kiri, HRIS - section aku, Project Nuur - jiran belah kanan


food byk gak yg kitorg order
pastu jemputan lak dlm 2 floor...ramai la gak
floor aku je 50+ kot...pastu mana yg lalu kitorg ajak je mkn..hehe
menu utk open office ni lak soto + bihun, nasi impit, kuah kacang, nasi dagang (again..), kek, lemang, rendang ayam, trifle, dadih, ayam masak cencaluk...
ermm..ape lagi yer....
air lak kitorg buat air sarsaparilla..
nama glemer sarsi..hehe

start makan2 kol 12..
tp pagi tu kitorg dh belasah makaroni goreng yg akak opis aku buat
makaroni tu pn xbyk..xkn nk hidang kt tetamu lak
tu yg kitorg buat breakfast..hehe

laku btol soto ni..pjg queue

bukti betapa lakunye soto

trifle aku buat..eheh..tp sampai opis, trus jadi xcantik..huhu

keciwa btol tgk trifle ni biler smp opis
mana xnye..pagi tu LRT buat hal
dala berat bwk benda alah ni
aku tunggu LRT rasanye dlm 40 minit, still xleh naik
masa tu dh kol 8 lbh...so decide nk naik teksi je..dasar pemalas nk drive..haha

elok je nk turun tangga kt stesen tu, LRT from the other side smp
yg hala ke Gombak...sambil jln sambil pk nk naik ke x
last2 aku naik je...
ingat nk turun kt mana2 stesen yg xramai org
tp sume stesen ramai org...pastu aku plak elok dpt duduk
trus jela ke Gombak..pastu patah blk
kol9 lbh baru masuk ofis...huhuhu

tu yg rupa trifle dh xbape elok
pastu plastik tu bocor plak...abes baju aku basah..
haihhh...nasib badan

berbalik kpd jamuan raya, alhamdulillah makanan sume cukup
nasi dagang mmg licin..yg lain2 tu ada balance sket
tu pn sume pakat tapau bwk blk
senang..kasi setel trus...
kekenyangan btol ari tu

dala dpt 1 lg jemputan ke jamuan raya ari tu
so pegi jela tunjuk muka n jamah food sket
buat cukup syarat...kang nnt org x ajak dh..haaa....

ape pn, puas ati sgt
even bkn plan btol2 pn
tgh borak2..tetiba bos tanya biler nk buat jamuan raya
trus kitorg set date, discuss menu..kirenye trus on je..sempoi btol

ohh..kitorg mmg laju kalo bab2 makan ni..hahah :P



0 Sweets: