Monday, August 29, 2011

Indahnya berada di kampung

Aku tau citer ni dh agak lapuk
tp kesuntukan masa nk update blog skrg..heheh
seperti yg telah diwar2 kan....
aku balik kampung ari jumaat baru ni
ditemani adik aku yg dtg KL ari kamis...hehe
mmg xsmp 24 jam pn die kt KL...

kitorg bertolak pagi2..pas subuh
dlm kol 6.15 gitu
yg harunye sbb aku xleh tido mlm tu
agaknye sbb minum iced mocha yg sgt kaww + excited nk blk
kol 2 lbh kot baru dpt tdo..kol 4 dh bangun....huhu

tp alhamdulillah...perjalanan balik tersgt la lancar
jln mmg clear abes...dlm kol 8.30 dh smp Gambang
stop situ jap..kunun nk tdo sbb cam ngantuk
tp biler dh stop, xngantuk la plak
so isi minyak n truskan perjalanan

smp kt mana tah..aku stop tdo jap
sbb ngantuk sgt...tu pn rasanye before Marang..
kitorg selamat smp umah dlm kol 2.10pm...hehe

seronok bertolak lepas subuh sbb bleh smp awal
smp umah ape lg..bantai tdo la...hahaha
kpd yg akan pulang ke kampung halaman...
berhati2 di jln raya yer...
jgn bwk laju2...xlarinye kampung korg tu...

have a safe journey~~

0 Sweets: