Monday, February 28, 2011

Maafin Daku

Maafin daku kerana lama menyepi...
citer pi Penang pn xabes update lg kn..hahaha
sgt bz skrg...siyesss...xtipu pn...
ni sbb2 aku xdpt nk update blog:

Alasan 1:

Wiken xde kt umah..
last 2 weeks, family aku dtg..mmg sah2 la aku xngadap laptop
ke hulu ke hilir...gi sana, gi sini...
xde masa nk update blog...

pastu last 3 days aku kt genting...ade teambuilding
so abes wiken aku kt sana
blk smlm, penat giler + kna siapkn keje
mmg sgtla xsempat nk update..huhuh

Alasan 2:

Weekdays mmg bz la last 2 weeks
attended training, kena siapkn keje2 kt opis
blk umah, ngadap laptop
tp xde maknanye nk update blog sbb skrg musim PPA
so dok sibuk mengarang ayat bagai...
smlm baru siap kot..
penat ok..blk dr teambuilding, terpaksa perah otak pk ayat bunga2..hahah
kol 1 pagi baru setel, email kt bos...trus dpt tido ngan lena

so harapan aku adelah nk abeskan update pasal Penang tu..hehe
insyaAllah blk kang aku update...
fuhh...cam gigih giler..hahahaha

dala....byeee

0 Sweets: