Wednesday, February 2, 2011

Alhamdulillah..syukur

Alhamdulillah...syukur sgt2 sbb adik aku sempat blk before tunjuk perasaan kt Egypt tu..
mula2 mmg die xplan nk blk pn for winter break
sbb cuti 3 minggu je
tp kwn2 die ade yg blk..

so die call btau mak aku..
n mak aku tanya...nk blk ke?
op kos la die jwb nk kn..hehe
maka blk la die ke Malaysia..

kalo la die xblk, mesti kitorg kt sini xtenang
tgkla keadaan kt sana skrg camne..
ngan perintah berkurungnye, makanan kna catu, banduan terlepas dr penjara, polis n perusuh bertempur, keselamatan xterjamin..
pastu kwn adik aku ckp, tiket flight skrg ni 7x ganda harga asal..
xtau la camne keadaan rakyat2 Malaysia kt sana skrg ni..
dahla nk berhubung pn susah..huhu

aku hrp evacuation process tu berjalan ngan cepat n lancar
cpt2la bwk blk students kt sana
adik aku pttnye blk sana 18hb ni..
tp rasanya kna postpone kot
camne nk blk kalo keadaan skrg pn x stabil...

sama2 la kiter mendoakan keselamatan saudara2 kiter kt sana
kalo bleh, buat solat hajat beramai2
semoga Allah melindungi mereka sume..amin

0 Sweets: