Wednesday, February 9, 2011

Aku Masih Dara - Khurafat

Title di atas xbermaksud citer Aku Masih Dara tu khurafat
tp maksudnye aku nk review 2 muvi skrg ni..hehehe
malas lak nk wat asing2...

last week berjaya menonton 2 citer
1st kiter mulakan ngan Aku Masih Dara
lakonan Raja Farah, Asyraf Muslim yg ensem, Yana Samsudin, Farid Kamil...ramai lg la

citer ni basically pasal 3 org anak gadis yg sgt sosial
dari latar belakang yg berbeza...sorg tu mak ayah pn mmg idup xtentu arah gak
yg lg sorg, mak ayah ok..tp anak ni yg prangai sosial
yg sorg lg lak...org susah

so kehadiran Asyraf Muslim ni mengubah segala2nye
ecehhh....aku suke dgr cara si asyraf ni ckp
lembut, berhemah, bersopan...cam mmg ngam ngan watak die tu
ke realitinye die mmg camtu?
soooo suwittt...i cair u~~~

aku faham citer ni nk gmbrkn betapa sosialnye muda mudi skrg
tp xbrape berkenan la ngan cara dorg berpakaian tu
seksi sgt ok...pakai suar pendek yg mmg tahap pendek giler tu
pastu ade certain words yg rasanye xpatut digunakan
sgt kurg sopan even mmg benda tu terjadi kt real life

filem ni bknnye tontonan org dewasa je kn
budak2 pn nnt konpem ade yg tgk
nak2 plak skrg dh bleh tgk kt Astro First
so takut filem yg sepatutnye bg pengajaran positif bertukar jd negatif plak...
eh tp pelik ngan ending die...apsal kna tikam kt perut, tp berbalut kt lengan?hahah

ok..enough..xnk ceramah pjg lebar
mari kiter ke citer yg ke-2
berjaya jugak gi tgk citer Khurafat
since ramaiii yg ckp citer tu best, lg la xsenang ati selagi xtgk kn

pada hemat saya, waaahh...biler ckp skema sket, trus tuka jd saya...hahahhaha
citer tu mmg best...xdela seram sgt tp byk scene yg terkejut2 ni
aku pn adela 2-3 kali terkejut
siyess org sakit jantung xleh tgk citer nih

yg paling ngeri masa tgk si Anna tu dok toreh2 tangan die
fuhhh...tangan aku lak yg terasa lembik..hahha
citer ni mengisahkan psl sepasang suami isteri yg kna kaco ngan makhluk halus
at the same time, ex-gf suami tu dok merayu2 nk baik blk
tp yg laki tu xnk sbb dh ade wife kn...
end up, ex-gf die bunuh diri

so sapekah yg menjadi punca dorg diganggu?
ending die sgt unexpected...
jadi...siler pegi menonton kpd yg blom tonton...
xrugi tgk ok....

ok...setel 1 update...
nk update psl holiday plak..
b-a-b-a-i


0 Sweets: