Friday, February 18, 2011

Happy Birthday Sayang Sayang Sayang

Bulan Februari ni ramai plak anak buah aku sambut birthday
maksudnye ape?
maksudnye pandai dorg timing nk branak biler..hahaha
tak2..maksudnye jimat sbb bleh celebrate sama2
tp xbrape jimat jugak sbb kna bli present smp 3 ok..kuikuikui


Sayang no 1

nama: wan khadijah
umur: 4 taun
tarikh lahir: 01/02/2007
status: single..hahaha

wahhh...dah besar anak cik da ni yer
die ni cucu sulung family aku...kirenye anak buah aku yg 1st la
sgt close ngan aku...manja sket compare ngan adik die
ayu sama cam auntie die nih..ahahha


Sayang no 2

nama: nur iman
umur: 1 tahun
tarikh lahir: 02/02/2010

iman ni adik kpd mikail...birthday die sehari after birthday khadijah
cuma beza taun je..hehe
sgt cute n suke buat muka..comelll tau...geram tgk..
ohh..esok ade majlis aqiqah n birthday party iman..


Sayang no 3


nama: wan sumayyah
umur: 1 tahun
tarikh lahir: 18/02/2010

sumayyah ni adik kpd khadijah n aisyah
die sebaya ngan iman..
birthday die ari ni la...heheh
da lama jugak xjumpa budak kecik ni..die da pandai jalan
xsabar nk jumpa ptg nnt..hehehe

ni la 3 org anak buah kesayangan aku yg sambut birthday bln 2
HAPPY BIRTHDAY SAYANGS!!
sesuka hati sayang + s kn..dah ramai...knala ada s...hahahaha

muah muah muah utk budak 3 org nih :D

0 Sweets: