Monday, August 9, 2010

4 minit

Kol 6 am - tett tett tett..lagu berkumandang menandakan alarm sdg berbunyi
kol 6.10 am - tett tett tett..die bunyi lg
kol 6.15 am - tett tett tett..berkumandang lg skali

aku mmg set alarm 3 kali..
tp td tiap kali bunyi je, aku off kn..hahah
pastu bleh plak syok mimpi...
mimpi merepek2 lak tu

aku mimpi gi jln2 kt pantai
time tu ombak besar..smp air masuk dlm chalet2 kt tepi pantai tu
dh cam tsunami lak sbbnye ombak tu tinggi smp masuk kt tingkat 4..
tp aku yg kt tepi pantai ni xde pape pn..

aku xphm sgt mimpi tu sbbnye tetiba masuk scene lain
pastu kembali ke scene asal
tah pape...
tgh syok2 mimpi, tetiba cam diberi kesedaran utk bgn n tgk jam

terkejut beruk tgk jam...dh kol 6.56 am
ape lg...trus meloncat dr katil (ok ni tipu..sbnrnye bgn ngan lemah lembut..hahaha)
kelam kabut mandi, smyg n siap2
rasa cam nk mandi ala2 p. ramlee jer..ahhaha
tp disebabkn aku ni seorg pmpuan yg menjaga tatasusila, kebersihan wajib diutamakn..

bersiap pn cam xcukup tgn..
lip balm, lipstick sume dilupakan..apatah lg blusher
ngan mata yg mmg clear nmpk cam br bgn tdo..selekeh btol
kol 7.20 am, kuar umah..

smp kt lrt kol 7.30..elok je smp, lrt pn smp
org pn xramai..legaaaa....
smp opis, siap smpt beli bfast lg..hehe
kesimpulannye, sib baik smp opis on time..hahaha

0 Sweets: