Saturday, September 26, 2009

Going to Putrajaya

Ari ni birthday makcik aku yg ke ????
jengjengjeng...heheh

HAPPY BIRTHDAY CIK SU

so td kitorg gi lunch kt Restoran Cozy House kt Great Eastern Mall..
gmbr2 sume xde yer..sume pakcik aku yg amek
kalo nk tgk, siler mntk sndiri ngan die..hahah

ari nih gak mak, ayah, adik n nenek aku dtg KL
sbbnye Slasa ni nk anta adik aku kt airport
die nk gi mesir dah...
blajo rajin2 yer..jgn homesick2 lak..

so mak aku suh aku gi umah pakcik aku kt putrajaya ptg ni (rindu kt aku la tuh..pdhal baru je jmpa 3 ari lepas..hahahah)
mlm esok pakcik aku ade wat mkn2 kt umh die
jemput sume adek badek die..
mesti best dpt kumpul ramai2..
lgpn raya taun ni dorg sume xblk besut..

makanye kenala aku gosok siap2 baju2 keje aku
esok xtau blk umah kol bape
kang xsempat gosok, kelam kabut plak ari senin nih..huhu
baju ade sebakul lagi xlipat nih
adoii...malasnye
ade sape2 nk tolong?

okla..nk gi merajinkan diri gosok n lipat baju
pompuan melayu terakhir la katakan...muahaha (muntah ijau korg)

jumpa lagi di lain masa
selamat ber'weekend' :D

0 Sweets: