Tuesday, September 15, 2009

Dari Jauh Ku Pohon Maaf

Dalam dingin subuh hatiku terusik
kenang nasib diri di rantauan
bergema takbir raya menitis air mata
terbayang suasana permai desa

rindu hati ini inginku kembali
pada ayah bonda dan saudara
tetapi aku harus mencari rezeki
membela nasib kita bersama

hanya kusampaikan doa dan kiriman tulus ikhlas
dari jauh kupohonkan ampun maaf
jangan sedih pagi ini tak dapat kita bersama
meraikan aidilfitri yang mulia

restu ayah bonda ku harap selalu
hingga aku pulang kepadamu

restu ayah bonda ku harap selalu
demi anakmu yang kini jauh


mood raya sudahh mariii..hahaha
aku suke sgt lagu sudirman ni..besttt
very da touching i ckp u...

siyes aku xsbr nk blk ni
biskut2 raya sume da packing masuk beg
baju je blom packing lg..
sat lg nk packing baju smbil dgr lagu raya

hohoho balik kampung..hohoho balik kampung

xleh imagine kalo aku xblk beraya..huhu
kalo kawen ngan org dkt, lehla blk raya
kalo kawen ngan org jauh, gilir2 la jwbnyee...sob sob sob

raya ni ade kwn2 aku yg akan melangsungkan ari bahagia dorg..
so kpd yg bakal naik pelamin, bakal bergelar tunangan org,
aku ucapkan selamat berbahagia bersama pasangan masing2
doa2kn la aku jugak..kehkehkeh..pangg sbijik

countdown: 2 ari lagi!! hip hip horreeyy!!

2 Sweets:

Anonymous said...

aduh sedih plk baca lirik ni..
klu dgr lagu xdok la sedih mn..
kna molek ngn keadaan di sini xleh blk raya..haha..
apo pun slmt hari raya kpd tuan rumah..
عيد مبارك..كلّ عام و أنتم بخير

-alharahasyah
mafraq

Miss Wanie said...

tu la..mendayu2 je lagu ni..
btw, dok mana ni smp xleh blk raya?

selamat hari raya..jgn sedih2..hehe