Tuesday, September 1, 2009

Luper...

Td aku cam ade benda nk tulih kt entry nih..
tp tetiba cam luper lak..
camne eh???
camne la leh luper lak...adoiii laa

xpela...meh citer mende lain
aku sbnrnye xsabarr sgt nk tunggu 17 september
ade ape ngan 17 sept???
aku xsabar nk balik umh..wuwuwu
nk pose kt umh..gi terawih kt masjid
gi pasar ramadhan yg best..mcm2 ade

rindunye suasana pose di kampung..ceewaah..hehe
dalam dingin subuh hatiku terusik
kenang nasib diri di rantauan....eh eh..ternyanyi plak..hahaha (poyo je budak ni)

sabtu ni ade matta fair..
kpd kwn2 ku yg trasa ingin ber'holiday' bersama2, moh le kiter pegi..hehe
bestnye kalo dpt holiday sama2 kn..
tp jgn lupe pakai mask yer sumeee..

smp skrg aku still luper ape sbnrnye nk tulis
disebabkn itu, izinkan aku mengundur diri ke blkg 2-3 tapak
lg lama kt sini, lg byk aku merapu
soooo...babaiiii sumeee

0 Sweets: