Monday, January 26, 2009

Tag - Celebrity look alike

Farah oii..ko da xde org len ke nk tag? xde ke tag best2 ko nk kasi?
saja ko nk suh aku berpk kn..huhuh

celebrity look alike???? cam sapekah mukaku ini?
adekah cam ct norhalija? atau erra pajira??
muka aku original okeyy..xde sama ngan sesapa
tu yg ssh sket aku nk pk sama cam sape
haaa..tp dlu kakak aku btau, kwn die ckp muka aku sama cam celebrity kt bwh nih..
bkn aku yg prasan tau..da org ckp gitu..tpaksala aku terima ngan redha (ayat xley blah)



korg knal x sapa kt atas nih? ni ler vanida imran..aku iras muka die ke atau die iras muka aku? muahahah
renung2kn..dan slmt beramal

p/s: 1 ckup la yer..kang nnt akan menyebabkn prasaan riak n takbur yg xbleh dibendung..heheh

4 Sweets:

Farah said...

hahaah

ye la..bile aku amati ade gak le weh..

Aku letak gak yg x bape nak cun..

Nyesal lak aku letak En. Z

peeja said...

ala farah..mcm la x knl wani..xkan die nk letak yg x cun..die kan slalu je nak menang dr zaman kt utp lg tuh pun..redha je la..huhu

Miss NSA said...

ala..da korg xde pn nk samakn aku ngan sesapa
kalo x, konpem aku letak gak
hahaha

easy-N said...

mmg ade sket2...lagi kelembutan n keayuannnyee...haha