Thursday, January 29, 2009

5 facts bout me

Ni ade beberapa fakta pasal aku..korg nk tau ker?
kalo xnk, jgn baca yer..hehehe

1) aku sgt cerewet psl air masak @ air kosong..sbb ade sesetgh tuh rasa klorin..tu yg aku jd cerewet sket..even kalo g umah org pn, aku jrg sgt2 mntk air kosong..water cooler pn aku xminum
masa kt utp, kitorg gune water filter..yg tuh aku minum tp air yg masak guna kettle tuh aku xminum sbb rasa cam lain sket..heheh..pastu last sem water filter rosak..sudahnye aku bli jela mineral water smp abes sem..hahaha (adekah aku sgt cerewet?? xkan..kan..kan)

2) aku gak cerewet pasal toilet..pantang btol kalo toilet yg berbau smp xleh nk napas tuh..cam hape jer..tp skang ni kalo jln jauh naik bas, bkn leh pilih nk stop mana kn..so nk xnk kna la gune gak..tahan jela..hukhukhuk

3) aku sbnrnye xsuke bli kasut..nk tau nape? sbbnye ssh sgt nk carik saiz..kaki aku ni gedabak besar..kalo ade yg aku bkenan, xde saiz plak..tp yg mana aku xkenan, yg tu la ade saiz..da tuh cane aku nk soping kasut?? tensen gue..

4) aku takut ngan kucing..waaa..aku xtau nape tp biler bulu kucing kna je badan aku, ya Allah..rasa cam lemah je badan..hahha (sedikit over di situ)
aku xsuke die dtg nk gesel2 kt kaki ke hape..alaa..korg xphm prasaan org yg tkut kucing neh..biar aku sorg je yg phm..korg g main jauh2
lg 1..kalo ade kucing, aku mudah bersin n mata pn akan gatal2..ala2 alergik gitu..so kalo sesapa kuar ngan aku, sile tlg halau kucing atau korg yg akan malu (kalo terdesak, aku menjerit jek..pedulik hape) hahahah

5) aku sgtttttttt suke ngan budak2..especially anak2 sdara aku yg tgh nakal nih..
best ape layan dorg..ala2 penyayang gitu..kehkehkeh
better lyn dorg drp lyn prangai org dewasa yg memeningkn kpala..huhu

ckupla 5 jer yer..kang korg muak plak baca..haha
nnt2 la plak aku tmbh..mana bleh btau byk sgt..biarlah rahsia...syyyhhh

3 Sweets:

Farah Syazana said...

sape org dewasa yg memeningkan pale?bukan aku....kan?kan?

peeja said...

so kalo sesapa kuar ngan aku, sile tlg halau kucing atau korg yg akan malu ---> tp kalu kami berempat (aku, farah, izian), wani paling berani dan kami yg slalu memalukan die..xtau la kalu dlm hati berdebar2..haha

sape org dewasa yg memeningkan pale?bukan aku....kan?kan? --. ye, xlen dan x bukan, farah syazana

Miss NSA said...

farah: sesapa yg trasa dirinye org dewasa..aku muda belia lg..hahaha

fezza: a'ah..kalo ngan korg aku tetiba jd cam berani sket..kunun2 nk protect korg la..hahaha
pdhal dlm ati kecut nk mampuss..lembik lutut aku..hahahaha