Thursday, January 22, 2009

Jalan2 @ Angsana

Ari tuh masa kt johor, aku, adik aku n khadijah jln2 kt angsana..
kbtulan kakak aku blk umah time lunch..so masa die nk kuar g keje, mntk la die anta kn kitorg kt angsana..

mula2 khadijah elok je jln sndiri..pastu die start wat pangai dahh...
nk DUKUNG!!! sabo jela..kalo ringan, xpe gak...ni 10 kg..cam pikul guni beras jek..
da tuh memilih plak..xnk cik su dukung..nk cik da gak..saja xnk kasik can aku shoping la tuh..huhu
tgkla aksi die kt bwh nih biler org xnk dukung..

presenting the noty khadijah (suke ati je landing ats lantai)

pastu kitorg g lepak smbil minum2..xlarat aku nk dukung die..
pas minum, aku pn carikla troli..hahah..letak die dlm tuh..slmt aku
pastu tau ape jd? die diri dlm troli tuh..kitorg tolak la kn
tetiba tgk kepala die terlentok..bleh plak die tdo smbil diri..hahaha
tp syg, xsmpt nk snap pic time tuh..
tgkla pic die tido dlm troli..
rmai yg tego..ckp comelnyee..mmg comel pn..kehkehkeh

alalala...cian die..bkn pnt bjalan..tp pnt bdukung..muahaha

see...comel kn..

0 Sweets: