Sunday, April 15, 2012

Medan - Day 1

Assalamualaikum....

cam biasa...ni citer yg dh diperam slama sebulan
mesti best kn sbb peram lama..haha
16 march, aku n parents aku berangkat ke Medan
for another holidayyy...yeayyy!!

tiket dah beli lamaaa sgt..
biasa la beli time promo
dpt tiket harga sposen..hahah..siyess xtipu

flight kitorg ari jumaat mlm kol 9
ari jumaat aku keje lg...tp mntk ngan bos nk blk awal..
so aku blk kol 4...trus pegi LCCT

flight kitorg xdelay pn..on time
tau x flight dari KL ke Medan bape lama??
55 minit je tauu..aku gi KK dlu pn lg lama..2 jam kot
dok dlm flight...baru je nk tdo, dh kna isi visa sementara
elok dh siap isi sume, tau2 je dh nk smp..hehe

dis time kitorg pegi ngan pakej
so smp sana, tourist guide aka driver kitorg mmg dh tunggu
nama die Dani..
before check in hotel, kitorg pegi dinner dulu kt Restoran Famili
ohh..kt sana restoran dipanggil rumah makan..hehe..


our dinner

kitorg dihidangkn ngan masakan padang
sedap la jugak...lauk2 die lebih kurg cam kt msia la
setel mkn, trus pegi hotel..penattt
kt Medan, kitorg stay kt Garuda Plaza Hotel

hotel tu dari luar nmpk cam biasa je..
tp masuk dlm cantikkk
biler masuk bilik kitorg, lg la kagum
sbb mcm suite kot...siap ada hall..then ada bilik 1
bilik tu besarrr...
kalo xcaya, tgk sendiri


the hall
the room
the guests..hehe
the sweet loving couple




after sesi photoshoot kt bilik (photoshoot la sgt kn..haha)
trus mandi n zzzzzzzz....penat sgt
tu jela citer utk 1st day kt Medan...heheheh
nnt aku smbg lg yer....daaa~~~

0 Sweets: