Wednesday, April 4, 2012

Emo..sekian terima kasih

Pagi tadi ofis aku ada buat mkn2..
so mood adalah baik masa gi keje..sbb ada mkn2 kn..hehe
walaupn sbnrnye stress sket skrg ni..keje byk yg amat
baru nk siap keje A, dh dtg keje B..urgent
eh..sume la urgent...menyampahh

smp ofis td, trus ngadap keje..
then tetiba ada sorg manager ni..dtg jumpa bos aku
tetiba bos panggil aku...tanya psl satu keje ni...apsal xsiap2 lg
sumpah aku hangin ngan manager tu..

mana x nye...smlm anak buah die dtg jumpa aku
tanya bila leh siap...so aku ckp la aku try soonest possible
then xlama pastu...manager die plak dtg
tanya benda sama gak...so aku ckp by dis week aku buat
die ckp hit dorg punye performance la..sbb byk nk kna key in manual bla bla bla
apsal skrg baru nk bising2???

pastu tnya lak kt opismate aku
like...apehal???
apsal xgi tnya je 1 dept tuh??

so td bos aku pn bising2 la
yg aku xpaham tu...ape motif pegi tnya bos aku tu??
aku dh ckp aku buat by dis week...
lain la kalo dah next week pn still xsiap2
bleh la pegi ngadu kt bos aku...

pastu aku smbg wat keje smbil tahan geram
sket je lg nk nangis..huh...emo btol
b4 start mkn2 tu, big boss kitorg ada la cam bagi ucapan sket
ade la some jokes...
since mood aku mmg dh spoil, xdenye nk bergelak ketawa skali
senyum pn cam terpaksa...sambil tahan airmata dari berguguran..ecehh

sakitnyeeeee hati
sakitttt sakitttt tau x!
sorry but u dont deserve my respect..huh

0 Sweets: