Saturday, April 7, 2012

20 Fakta

Tetiba rasa cam nk buat fakta psl diri sendiri..hehe
let's start with simple things bout me...
ni kire intro la...xtau la akan dtg ada lg ke x entry2 camni...hehe

1) aku berasal dari besut, terengganu..dilahirkn di sana n dibesarkn di sana..kampung parents pn kt sana..time raya mmg xpenah ada isu nk blk kampung mana dulu..hehehe
2) anak ke-4 dari 5 beradik...ada 2 abg, sorg kakak n sorg adik pompuan
3) setakat 7/4/2012 ni...aku dh ada 7 org anak buah yg comel2..2 laki n 5 pompuan
4) parents aku dua2 cikgu n dua2 dah bersara
5) current status as at 7/4/2012 - masih single..not yet engaged..not yet married
6) tarikh lahir aku 27/07 adelah sama ngan tarikh anniversary parents aku (ni dh byk kali mention dlm blog nih..hehe)
7) cita2 dari kecik smp ke besar nk jadi doctor tp x kesampaian lalu jeles tgk org len dpt jadi doctor..huhu
8) kat U dulu amek course ICT majoring in Software Engineering
9) kuar U, keje bahagian HR...hahaha...dh nk masuk 3 taun bergelar wanita berkerjaya...wahhh..haha
10) xmkn daging kambing n ikan keli..tekak xleh terima..hrp maklum
11) reti masak sket2 je...yg simple2..kalo suh masak nasik beriani, konfemmm.....konfemmm gastrik 4-5 kali pn blom tentu siap masak...hahaha (slow2 blaja masak)
12) cerewet sket bab kasut sbb kaki senang melecet..sila bersabar byk2 kalo ikut aku shopping kasut
13) seorang yg pendiam n pemalu..esp ngan org yg baru dikenali
14) kdg2 cepat terasa n sensitif ngan org2 yg terdekat
15) sgt xreti nk marah org..the most i can do is to keep silent..org2 yg terdekat ngan aku paham la tu kalo tetiba aku senyappp je..haa...ada la yg xkena tu
16) sgt sukakan budak2...suka layan dorg..kwn2 aku ckp aku ada ciri2 keibuan..hahaha (bila nk ada baby sendiri ni?lalala~~)
17) suka tgk bola...sanggup berjaga pagi2 buta semata2 nk tgk World Cup...tmbh2 lak kalo ada player ensem..lg smgt tgk..hahah...dasarrr
18) takut n allergic ngan kucing..kalo dok serumah ngan kucing, konfem akan bersin n gatal2 mata..skrg ada pakej baru...lelah esp bila bgn pagi..huhu
19) mempunyai kakak2 ipar, adik n kwn2 kt utp yg juga takutkn kucing..hahah..yess ada geng
20) seorang yg penyayang, setia, caring bla bla bla...perghhh xleh blah btol..tp tu kenyataan (dah xtau nk tulis ape..haha)


cukup2 la 20 je..
penat la nk pk...ni pn buat smlm..pastu siap save as draft
smbg lg ari ni..hahah
tu baru sket fakta tentang aku..
kalo nk tau lg byk, nnt kita buat sesi beramah mesra yer...hahaha

okbaii~~


0 Sweets: