Friday, January 20, 2012

Painkiller

Salam sume...

yer..aku tau blog ni dh lama terabai..
sgt lama sbnrnye...
bkn xnk update tp kdg2 mood tu xde
ade je benda nk share tp tu la...sila salahkn mood..hahaha

ok..ari ni nk citer pasal painkiller
sbb aku tgh sakit gigi skrg
aku suspect gigi geraham bongsu nk tumbuh kot
berdenyut2 rasanye..huhu

korg slalu x amek painkiller?
ade org asal sakit je, trus telan painkiller..
panadol tu pn antara spesis painkiller yg paling femes...

asal pening je, telan panadol
period pain, telan ponstan
aku rasa x elok sgt kalo asik dok mkn painkiller ni
sbb nnt lama2 badan kita pn dh imun
so biler mkn, kesan tu dh kurg

selagi bleh tahan, mmg aku tahan la sakit tu
lgpn aku ni jenis yg xbrape suke telan ubat..hahaha
kalo nk telan tu, kna telan ngan air manis

dulu penah terbaca yg panadol ni x elok utk long term effects
tp xpasti plak kesahihannye...
pape pn, kesihatan kna jaga btol2
so that xyahla mkn ubat...hehe

otak dh blank xtau nk taip ape..hahahaa
ni la die biler dh lama sgt x update
bye

0 Sweets: