Saturday, January 28, 2012

Cuti-cuti di i-City

Ni citer sebulan yg lepas...harap maklum..hehe
masa cuti krismas ari tu, family aku datang KL..
so mula pjg akal pk nk gi jalan mana kn..
pk punye pk, kitorg decide nk gi i-City...

elok smp sana, pakcik aku join gak 1 family..
the more the merrier kn..
bayaran masuk aku lupe bape..dlm 20 lbh kot..
warga emas n kids harga lain..
bayaran tu skali ngan sweater..

dlm tu mmg sejuk yg amat
yg bagusnye aku masuk pakai sandal je
pastu biler turun gelongsor, kaki tenggelam dlm ais
trus kaki aku kebas..
last2 aku n kakak ipar aku beli stokin n sewa boots..hahah

so kalo korg nk pegi, make sure pakai stokin n kasut siap2
pastu pakai longsleeves shirt n suar panjang
jgn ngengada pakai suar pendek

budak2 ni biler masuk dlm tu je..sume behave
senyappp je...hahahah
sbb sejuk sgt..sian plak tgk
tp yg bestnye kalo rasa sejuk sgt, bleh kuar jap
pastu kang masuk la blk...

gambar adelah sgt byk
ni pn aku pilih2 je...gambar pn xtersusun..nasib la ye..hehe
layanzzzz.............

umar yg comel
rombongan kanak2 tadika..hahaha

nenek wif samirah

tu contoh yg pakai suar pendek..siann mikail
the slide
sib baik cukup utk 7 org...tp sume eksyen je tu..haha
tgk tu..pakai sandal..haha..padan muka sendiri
the siblings

comelnyeee budak 2 org ni...gerammm
the red nose...haha


xcukup korum lagi ni...
my dad






the sweet loving couple

my family..still xcukup korum..ahaha

tu la kisah cuti2 di i-City...
mmg best...
lg best sbb pegi ngan family...
AWESOME!

0 Sweets: