Wednesday, July 27, 2011

Happy Birthday & Happy Anniversary

Ketika entry ni dipublish, umur aku dh bertambah lg setaun
brape umur tu biarlah rahsia...
yer..muda trang tang tang lg tp malas nk btau..hahaha

biler dh berumur 20-an ni, mcm tertanya2 ape pencapaian aku dlm hidup ni
so far alhamdulillah..dh abes blaja ngan jayanye..eceh degree je pn
dan dah bekerja pn...dh masuk 2 taun keje
alhamdulillah dh berjaya memiliki kete sendiri
umah je blom lg..insyaAllah kalo ada rezeki nnt....

kita tinggalkan bab2 duniawi tu
kalo bab pengisian rohani lak, hurmmm...
ni kna tmbh lg byk...stkt tazkirah kt ofis seminggu skali, xcukup
kna bykkan baca al-quran, solat2 sunat...
ni Ramadhan dh dekat..insyaAllah sama2 kita isi ngan xtvt2 yg berfaedah + berpahala

jasa mak ayah aku mmg xkn terbalas
tp kita sbg anak, buatlah stkt yg termampu utk membahagiakn dorg
bkn duit yg jd ukuran tp doa, ingatan dan kasih syg yg dorg hrpkn
so bahagiakn dorg sblm dorg pergi tinggalkn kita atau kita pergi tinggalkan dorg

ohh...birthday taun ni adalah yg paling menyedihkan
pemergian abg yg tersayang pada 4 julai 2011...
xmampu nk luahkan ngan kata2...
hanya doa yg mengiringi pemergiannya...

bila angka dh bertmbh, mula la org dok tanya psl jodoh
so far masih mencari empunya tulang rusuk (sbnrnye xcari pn sbb malas..hehe)
maybe blom smp masa lg utk ditemukan
jodoh tu Allah dh tetapkan..cuma lambat atau cepat je
berdoa jela...tp kna berusaha jugak
sapa tanya pasni, aku mintak korg kasik aku calon sorg...
kalo 10 org tnya, maknanye akan ada 10 calon..hahah..terpaksa buat screening

walaupn hati agak xtenang skrg (jgn tnya kenapa)
tp aku bersyukur ngan ape yg aku ada skrg
masih belajar dan akan terus belajar
utk memperbaiki diri sendiri
byk kena muhasabah diri ni....
ape pn, doakan yg terbaik utk aku...

oh lagi 1, birthday aku adelah wedding anniversary mak ayah aku
trus rasa diri sendiri ni cam present utk dorg...hehehe

HAPPY 35th ANNIVERSARY MAMA & ABAH
MORE YEARS TO COME TO FILL WITH LOVE AND HAPPINESS

i love both of u sooo much...no word can describe~~

0 Sweets: