Thursday, December 2, 2010

Riang Ria di Port Dickson

Setelah 2 minggu berlalu..baru ade masa nk update pasal family vacation
ecehhh..kunun bz la kan
padahal bz hadap goo jun pyo..hahahha

act, ni 3rd family vacation utk taun ni (utk aku la..hehe)
wahh..sakan yer bercuti
1st trip pegi melaka..
ahli rombongannya adelah aku, parents aku n kakak aku 1 family

2nd trip pegi PD
ahlinye makin berkurangan...
aku, parents n adik aku...
sbb yg lain sume ade hal yg xdpt dielakkn

3rd trip...which was dis one..
pegi PD lg..tp ahlinye almost perfect..except adik aku sorg je yg xjoin
sbb die jauh di perantauan..heheh
hanya gmbr yg bleh ditempek utk tatapan org di sana yer..hehe

disebabkn byk gmbr..maka mari kiter bercerita secara ringkas
pegi ari ahad...smp sana tghari
btw, kitorg stay kt Ilham Resort..3 ari 2 mlm...
apartment 3 bilik..well quite big
selesa la utk kitorg yg ramai ni..

eh..xnk citer bleh x?
let the pictures do the talking...bleh?hahaha...pemalassss

ahli2 rombongan...kire la sndirik bape org

happy familyyyy...

xdpt main banana boat yg real, main ni pn jadi la

cik da tekun melayan anak2 buah

tu diee..sumayyah muka nk nanges..haha

calling si ibu...suh bwk turun tisu..hingus anak dh meleleh2..haha

dh jumpa pool, sume xnk naik

mika ngan pelampung ben 10

aisyah yg sgt berani..

samirah yg lemas dlm pool kejap..
sian die...pelampung terbalik...sume org xsedar..dala pool org dewasa
sib baik umi die prasan..trus menjerit
kitorg yg kt dlm pool ni nmpk die terkapai2...
fuhhh...seram btol kalo ingat blk
after dat, die nk aku jaga die..hehehe
suh naik, xnk...xreti serik btol budak ni..

umar xdpt join swimming sbb under age lg..haha

meriah kannn

kat Ostrich Park..
berani lak naik ostrich...then dpt sijil..hahah

tgh syok tgk ostrich

pijak telur ostrich...

wah2 iman..gaya cam kat hawaii je..hahah

kesayanganku....

kesayanganku juga...

dan lagi kesayanganku...

ohh...ini juga kesayanganku...

view from roof top

iman bad mood

sesi main bubbles...aki bagi sorg 1

dis is us...



well...percutian yg sgt best
insyaAllah..next trip is on da way...heheheh
ke mana? tungguuuuuuuuu...
tmpt n date sume dh ada...just wait n see sape yg bleh join...
maybe after dis kna buat yearly family get together...kn?
ohhh..i love dis soooo much :D

0 Sweets: