Monday, December 20, 2010

Food Heaven

Salam sume..

bersiaran dari KL...
aku smp umah td dlm kol 7 gitu..
dis thursday blk kampung lg...wheee~~

blk rumah adelah sgt heaven ok!!
mkn xhengat..sume nmpk besttt je
mulut ni dok mengunyah je..xreti2 nk stop..hahah

aku smp umah ari tu kamis mlm..
then pg jumaat kununnye plan nk gi pasar minggu kt kuala besut
ape ade kt situ?
mcm2 adaaa...baju, tudung, kasut, seluar, makanan2 best
tp terpaksa postponed next week sbb jiran dpn umah ade wat kenduri kesyukuran sket

so pagi tu, pegi sana
dihidangkan ngan nasi beriani n gulai ayam kot..kalo xsilap
lupa lak ayam tu masak camne..hahah

tidakkah anda terliur? slurrpppp~~~


then sabtu pagi lak, nenek aku buat nasi dagang gulai ayam
fuhhh...2 kali tmbh..
tu mkn pagi yer kwn2...


tengahari lak, pegi majlis tunang kwn aku
kt sana dijamu ngan nasi minyak lauk ayam masak merah
sedap tp malu nk tmbh..hahahah
lgpn sedar diri dh mkn byk pagi tu...

ptg tu plak..pakcik aku beli rojak ayam
ape lg..mkn dan mkn lg...
rasa cam nk gam je mulut ni..mkn byk sgt..hahah
mlm bantai nasi dagang lg tanpa rasa bersalah...

ari ahad, makcik aku belikan pulut sambal
kunun nk share la ngan mak aku
last2 sebungkus tu abes kt aku sorg..hahhaa

ptg smlm pegi lak pasar mlm
lg la rambang mata..
pastu teringin nk mkn burger..so belila sbijik
then beli coconut shake, ayam goreng n buah keranji

blk umah, br tau abg aku gi beli satay
trus mkn ayam n burger secara rakus
sbb mlm nk mkn satay lak
dasar pencekik yg berjaya...hahahha

smp umah td, trus timbang berat
bad news...naik 1 kg T___T
bler nk start diet ni?
kamis ni nk blk lg...konpem xleh diet punye

masukkan dlm new year's resolution la..hahahha
sematkan tekad dan azam yg tinggi lg jitu
saya bolehh~~~


p/s: gmbr2 di atas adelah hasil drp peng'google'an yg mantap..aku kalo dh hadap makanan, xde maknanye nk amek2 gmbr ni..hehhe

0 Sweets: