Tuesday, December 28, 2010

Ops D

Ari ni bermula la Ops D..
apekah itu Ops D?
Ops D adelah nama manja...
nama xbrape nk glemer n xbrape sedap didengar adelah Ops Diet...hahah

aku kecik ati skrg tau..
kecik ati ngan penimbang berat
jarum tu asik nk naik je..xreti2 nk turun
hahaha...dan2 nk salahkn penimbang kn...
xsedar diri sendiri mkn non stop...

disebabkan perasaan kecik ati yg menebal, aku pn decide nk diet
ecehh...tah bape kali ckp nk diet kn
dala lunch td pekena nasik beriani
ehh..tu sbb meeting..so terpaksa la mkn...kuikuikui

blk keje td, singgah Cold Storage
carik Nestle Fitness ni..
punyala dok cari...cam da abes je
skali ternampak 1 kotak tersorok kt blkg
aku rasa yg ni kotak last kot...
da tu mmg yg aku nk..Honey n Almond..trus yeayy!!

then gi carik susu lak utk dikawenkan ngan cereal ni
memula nk amek susu Dutch Lady perisa stoberi
well...tekak aku ni xleh terima susu biasa yg kaler putih tu
terpaksa la carik yg ade perisa

pastu tetiba muncul kesedaran utk memastikan tulang2 aku mendapat kalsium yg secukupnye..
trus carik Anlene...
since ni 1st time nk try minum Anlene, aku amek yg perisa cekelat
amek yg kotak...1 pek ade 4 kotak kecik2..comel2 jek..
mcm org yg nk minum..eh..eh..haha

so td dah berjaya dinner ngan Fitness + Anlene
sedap...tekak bleh menerima ngan jayanya...
maka mari cuba lg esok..
hrp2 tabah la ngan perjalanan diet ini

korg tlg eh...kalo nk ajak aku kuar, jgn gi mkn kt tmpt best2
aku tgh berusaha ni...
chaiyookkk!!!!






p/s: gmbr cam bese arrr...gugel sajooo

0 Sweets: