Thursday, July 1, 2010

S.U.R.P.R.I.S.E.

Aku tgh tensen menyiapkan data request yg nmpk senang tp sbnrnye sgt leceh..
berpinar mata tgk data berpuluh2 ribu T___T
so sementara tunggu data abes donlod....
meh kiter bercerita sket...ahhaah

korg penah x berangan nk dpt surprise?
atau pn penah x dpt surpriseee??
kdg2 best gak kalo org surprise kn kiter kn..
tp kalo surprise yg cam xmasuk akal tu, silap2 ade yg kna hamun nnt..hehe

surprise yg paling aku ingat masa kt utp dulu..2 plak tuh
dua2 masa bday aku...timer kaseh bebanyak la pd kwn2 yg buat surprise tu yer..
xleh blah btol korg kn..hahaha

surprise pertama:
masa aku 1st year kt utp rasanye...
mlm tu aku bosan giler dok bilik..
farah n izyan pegi jual buku2 dorg..
rumet aku, fezza tetiba ade hal..turun bwh jumpa sapa tah
tinggal la aku terkontang kanting sorg2 kt dlm bilik...sadis btol

pastu tetiba farah blk...
die ajak aku ikut die gi Old V5 (hostel lama kitorg)
kununnye nk bayar ape tah kt sorg budak nih
aku pn ikut la..kata bosan dok bilik kn..

on the way ke sana, berselisih plak ngan kete budak tuh
so aku pn ckp kt farah "eh..tu die...ko ckp nk jumpa die kn"
pastu farah ala2 gelabah ckp "a'ah..xpe..kiter gi je sana.."
farah...ko da tipu aku tau..xbaikkk
pastu aku ikutkan jela..

then tetiba kete membelok ke arah library lama
dala mlm..kawasan tu agak gelap la..
mmg xde org pn situ..
die turun..die suh aku tunggu dlm kete..
yg peliknye...die gi matikan enjin..pastu biler kuar, die lock kete
aku cam..eh die ni lupe ke aku kt dlm kete?
kang kalo aku bkk lock tu dr dlm, takut berbunyi plak alarm
so tunggu jela...dlm kepelikan yg amat

xlama pastu die dtg..suh aku turun
ajak aku pegi kt 1 kolam kecik dkt library tuh
smp je sana, nmpkla si fezza n izyan...
dan jugak sbijik kek bersama2 lilin..
hahahaa...terharu giler
pandai korg plan ek..tq sooo much..muahh muahh

sgt seronok ok...walaupn farah hampir2 kantoi..hahaha
klaka btol kalo ingat blk...mmg surprise la..

surprise yg ke-2..kiter smbg entry akan dtg yer..hehehe
ni pn dh pjg berjela..
byebyebye...

0 Sweets: