Monday, July 12, 2010

Congrats Spain!!!

iniesta..hero spain

iker casillas..bf aku..muahahaha

Fuhh..xsia2 bgn tgk bola smlm
penuh debaran..terus mata segar bugar..hehe
game smlm mmg menarik..
tp apsal la Belanda dok main kasar?
mmg byk giler dorg dpt kad kuning..

si arjen robben tu lg la
asyik nk komplen je...ade je benda die xpuas ati
ni la 1st game world cup thn nih yg aku tgk drag smp extra time
spain byk je miss chance nk sumbat gol
tp aku mmg dh agak dh
sbb slama aku tgk spain main, dorg slalu sumbat gol last minute..

biler tgk Belanda nk attack, trus aku berdebar...
hrp2 xgol..hahaha
last2 berjaya gak Spain sumbat gol sbijik..
heronye adelah Andres Iniesta..ngan bantuan Torres..hehe
sorg lg hero adelah goalkeeper merangkap captain Spain, Iker Casillas..

Casillas mmg terbaik arrr...
rembatan2 kencang sume die dpt selamatkn..
i lap u la Casillas..dh la ensem..haha

pape pn, congrats Spain..
u r da best...juara Euro 2008..skrg juara World Cup 2010 lak..
very da mantappp tau..

biler abes je masa smlm, nmpk pemain2 Belanda dok komplen kt referee
tah ape lg yg xpuas ati tuh..
jumpa 4 taun lg yer Belanda..heheh..jgn sedih2

i hepi sgt smlm
smp tido pn tersenyum2..
akibatnye terjaga kol 7 am..
kelam kabut bersiap nk gi keje..hahah
luckily still masuk opis on time..

WELL DONE SPAIN!!!

0 Sweets: