Friday, January 1, 2010

Selamat Tahun Baru 2010

Salam tahun baru 2010..
wahh..cepat je kn masa berjalan..tup2 da masuk 2010
smlm aku sambut new year dpn tv jek..as usual la..hehe
tp dlm kol 12 gitu, berdentam dentum bunyi bunga api..
dr klcc rasanye..
aku yg dgr ni pn cam excited jek..hehe

ok..jom wat imbasan taun 2009..
byk gak perkara best yg terjadi taun lps..

1) bln 6, aku dpt keje..alhamdulillah..after 6 months aku tanam anggur n dok ulang alik ke KL sbb nk attend interview, akhirnye aku dpt keje..hrp2 ni la keje pertama n terakhir aku (susah weh nk carik keje lain skrg...huhu)

2) bln 8 ari tuh, secara rasminye aku grad from UTP..8 bln tau tunggu nk grad..rasa cam berbaloi dok blaja slama ni (blaja la sgt..main yg lbh sbnrnye..hahah) akhirnye dpt gak segulung ijazah..berkat doa mak ayah aku gak

3) bln 10, aku berjaya membeli aset pertama aku..ape die?? ala..kete je pn..hehe
tp puas ati sbb guna hasil titik peluh sndiri..biler beli sndiri, kiter akan lebih menghargai benda tuh..yer x?

tu je kot perkara2 utama yg menggembirakn bagi aku..mende kecik2 xyah la tulis kn..kalo x, berjela2 plak korg nk baca...hehe

ade gak benda yg xmenggembirakan yg terjadi pd aku...
tp xpayah la imbas kt sini..kang nnt korg pn da xgembira

insyaAllah taun nih bertambah lg 3 org anak buah aku...
bajet raya makin bertambah la nmpknyee..hehe
haiihh....biler nk ade anak sndiri lak nih..kuang kuang kuangggg
ok..yg ni akan dimasukkan dlm azam tahun 201.. (akan diisi kemudian..haha)

so..ape highlights korg taun lps?
ape pn, past is past..benda buruk, jadikan pengajaran
yg elok, kiter jadikan tauladan
semoga tahun 2010 ni lebih baik drp tahun sblm2 nih
dan akan tinggalkan kenangan manis utk kiter sume..amin :D

p/s: sbnrnye aku nk wat entry ni right after 12 smlm..tp besela..kemalasan mengatasi segala2nye..haha

0 Sweets: