Tuesday, December 29, 2009

Azam

Psstt...ade sesapa nama Azam x yg tgh baca blog aku nih?
meh sini nak bisik jap
haiip...org yg bkn nama Azam..siler skip perenggan nih..trus scroll bwh tau
mana td yg nama Azam?
haa..nk ckp nih..entry ni bknnye utk org yg nama Azam tau
entry ni adelah pasal azam atau dlm bahasa omputihnye disebut.....ahh..luper lak..haha

ok..2 ari lg kiter akan masuk ke tahun 2010
masa ni sume org sebuk nk pasang azam baru
azam tahun ni da tercapai ker??
ker nk carry forward ke taun dpn?
amboii...da mcm cuti lak eh..bleh carry forward..haha

walaupn soklan ni agak common..tp aku tetap nk tanya
apa azam tahun baru korg?
kiter pn da sambut tahun baru 2 weeks ago..
so korg ade azam yg sama ke atau azam yg lain lak?

kalo aku...azam aku nk kumpul duit byk2 + kumpul aset
da keje ni, kna la ade aset sendirik kn..
utk masa depan jugak
masa muda2 ni la kna kumpul ape yg ptt
erm...kalo suami tuh kira aset ke x?muahaha...panggg skali
itu aset plg berharga..xde tolok bandingan..hehe

haa..cepat2..ape azam korg?
xpk lg? xde azam?
xpela...suka ati korg la..
tp pd yg ade azam tuh, siler la usaha btol2 supaya sume azam tuh tercapai..
oraiittt???
ujung taun dpn aku wat checklist ngan korg..
tgk azam ape yg da tercapai (tu pn kalo blog ni masih idup n aku xluper..haha)

okeh..selamat berazam zam zam ala kazam

p/s: kebetulan lak si wadieq tag aku pasal azam..so kirenye setel la tag tuh yer..haha..selamat aku xyah wat lg :P (ni die paksa tulis...hahaha)

7 Sweets:

missiesya said...

hehe.azam nk jdi milion air ar

Unknown said...

azam 1st:
50 each month dlm ASB... weehuu~

Miss Wanie said...

missiesya: million air? nk kumpul air byk2 ker? hehe
kalo nk jd millionaire, tinggi azam tuh..hrp2 tercapai la..amin..ehehe

munie: yeahh..u can do it (diri sndri pn asyik lupe nk masukkn duit dlm asb..haha)

Surau Al-Ghafur said...

salam..erm..azam??

confirm azam paling bnyk, nk jd yg lebih baik dr sblmnya..ana jugak :)

Miss Wanie said...

mi vida: ala..tu azam stended..sume org pn nk jd lebih baik kn..

ape azam yg lain?

Cikgu Dahlia said...

Azam utama aku satu jer...nak tawen2...huhuh

Miss Wanie said...

dahlia: lebey kurg la azam kiter..haha..
hrp2 tercapai la..amin :D