Wednesday, October 21, 2009

Nak I linkkan u alls?

Sepertimana yg tertera pada tajuk kt atas tu..

maka setelah diperkenan oleh majlis raja2..
saya dgn sukacitanye mengumumkan tarikh hari raya...
ahhaa...ok2..merepek

sbnrnye aku ngan baik atinye nk link kn blog korg..
mana tau kot2 ade silent reader yg dok baca blog aku..
pastu nk suh aku link, tp cam segan2 gitu
eh jap...blog aku nih ade ke silent reader? hahaha
ok2...kasi can la aku feeling2 glemer ala2 artis gitu...kehkehkeh

kot ade kwn2 aku yg aku blom link lg tu, jgn la segan silu nk btau aku
bknnye aku mkn korg pn..
tinggalkn je jejak langkah kt comment tuh..
insyaAllah aku akan link kn korg..

skrg aku da rasa ok sket..much better than yesterday
demam da ok..cuma tekak jela yg still sakit..
rasanye esk da leh gi keje...
mc pn dpt sehari je..kedekut la doc nih..hahaha
okla..nk gi dinner sat..

jgn lupa tinggalkn comment kalo nk aku link korg yer..
daaaa~~~

0 Sweets: