Thursday, November 13, 2008

Rentetan idop di UTP 1

-----------------------
Zaman Foundation
-----------------------

ni nk imbau kembali zaman muda2 dlu (skrg pn muda lg tauu)
masa mula2 masuk utp..org yg mula2 aku knal fezza (rumet aku) n farah..knal masa tgh tggu turn nk serah form sume..pastu aku tgk fezza n farah dok borak2 cam dh lama knal..aku heran laa..rupa2nye dorg ni sama group masa educamp..ptt lerr..

pastu g hostel..masa tuh dok old V5 blok ruby..time tuh rumet aku syahida..tp die wat degree
pas angkut brg2 sume..nk tgk la jiran2 sblh..cuba teka sapa dok blk sblh kanan n kiri aku?haaa...sblh kiri fezza n sblh kanan farah..hahhaha..klaka jek..plg xleh lupa..farah ajak g lunch..aku pn g la ngan die..time mkn...makk aiihh..punyela rancak die dok cter kesah idop die..aku nih dgr jela (dlm ati, byk mulut tol bdk nih..hahha)

pastu 1st time kitorg g ipoh time foundation ni la..masa tuh ade klas kensel..so kitorg (aku, farah, fezza n izyan) lepak kt cafe v5..smbil pk nk watpe..tetiba terpk nk g ipoh..so kitorg siap2..pastu jln kaki g tggu bas kt dpn utp nih..jauuhh wooo...sbb masa tuh main gate utp xsiap lg..sgt tabah masa tu..hahaha
time blk, kitorg naik teksi...trus anto smp V5..hehe (tu pn drebar cina bising2 sbb kitorg mntk kurgkn tmbang)

lg 1 yg best masa time pose..kitorg ade sistem giliran..bkk pose kt blk sapa...sahur kt blk sapa...ari2 tuka..hehe
pastu ade gak turn bli mknan sahur..aku partner ngan farah..hehe
fezza lak ngan izyan (kalo izyan xbgn, rajin je rumet aku nih g sorg2..bli 4 bungkus nasik..tq rumet~~ terharu)
klaka lak biler igt blk..pastu ade gak time kitorg sume xterjaga masa sahur..tpaksa la buang 4 bungkus nasik..iskk...sayu je masa nk buang..hahaha

tu la serba sket kesah masa foundation...g mana2 pn mmg berempat jela..sronok jugak biler igt blk kesah2 lama nih...kpd kwn2ku...jgn mareee yer publish gambo kt sini..hehe

ni la muka2 naif zaman foundation

0 Sweets: