Monday, March 5, 2012

Berpisah jua..........

Setelah sekian lama kami bersama...
mungkin jodoh kami x panjang
aku pn dh xsanggup disakiti lagi
sakit yg sangattttttt sakit...
xterkata n xterluah...

tanggal 1 mac 2012, aku putuskn yg kami harus berpisah
kata sepakat diambil..
dh xde jln penyelesaian dh..
tu je satu2nye jln yg ada..
so secara rasminye kami dh berpisah..fullstop!

ok..tu baru mukaddimah yer
ni aku nk citer secara detail detik2 perpisahan kami
syahdu tp xmenitiskan airmata pn..
im strong bebeh..haha

ari kamis tu, aku blk keje awal..dlm kol 2.45 gitu
pastu blk umah jap..
then trus ke tmpt yg dijanjikan
kt mana kami jumpa??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

kt klinik gigi...hahahah
aku dh lama sakit gigi kottt..
die punye berdenyut tu..toksah ckp la
bergenang airmata tahan sakit
suspek utama si geraham bongsu
biler check, rupanye dh berlubang dh

solution die cabut jela kn
so pegila jumpa dentist
kebetulan ari kamis tu doc laki lak
sib baik doc tu good looking gak..haha
tp masa die dok cabut tu, die pakai mask
so xleh la nk distract rasa sakit tu...hahahah

3 kali kot kna inject
sbb masa die dok goyang2 kn gigi tu..still rasa sakit
die ckp sbb gusi still bengkak
tangan aku dua2 belah menggigil
xtau la ape motif die over sgt gigilnye
nk kata nervous, xdela nervous sgt
jantung berdegup secara normal

xtau la doc tu prasan x tangan aku menggigil
tangan kiri aku sorok bwh peha
tangan kanan lak grip kerusi kuat2...hahah
coverline beb...

rasanye dlm 30-40 min gakla dok struggle nk cabut tu
smp aku rasa nk mntk doc tu stop kejap
xlarat nk bukak mulut..lenguhhh
aku plak mmg manjang tutup mata
ikutkn nk je suh doc tu bius bagi aku xsedar lgsg..hahah

luckily xkena buat surgery
kirenye cabut cam biasa je..
aku risau gak tu..

yg bestnye sbb jumaat doc bagi MC..hehe
tp sbnrnye xsakit pn pas cabut tu
maybe sbb blk tu doc suh mkn ubat trus
so mmg xde rasa ape pn
dala mulut tgh kebas kn..kna telan ubat lak
nasib x tercekik..hehe

skrg hepi sbb dh x sakit
bleh mkn ngan penuh nikmat...
ohh..total cabut + ubat adelah RM165..
okla tu kn..sbb bleh claim..hahaha

ok tu je kisah perpisahan kami..
xtragik pn...bye~


0 Sweets: