Wednesday, February 29, 2012

Forbidden Affair

Salam sume...

jgn ade yg terkejut lak tgk tajuk entry..
aku xterlibat ngan mana2 forbidden affair
tp tajuk tu ade kena mengena gak ngan aku..hahaha

last sunday pegi One Utama
tujuannye sbb nk gi Perfume Gallerie
utk ape???
utk baiki basikal...hahaha
mmg xla...gi cari perfume la

aku suka gi situ sbb ada jual miniature n vials
best ape guna yg kecik2 ni
cepat abes..pastu bleh try yg lain lak..hehe

masa pegi ari tu, dh terjatuh hati ngan Anna Sui Forbidden Affair
baunye sgttt wangi n lembut je
aku kn suka bau yg fresh gitu
dis one sgt menepati citarasa
ape lg...trus sambar miniature n vial..hahaha


Anna Sui Forbidden Affair

dis one rasanye kalo beli yg botol besar pn ok
sbb aku suka je bau die..hehe
tp still xleh challenge pemegang takhta senarai perfume plg best
tempat pertama masih menjadi milik Dior Addict 2 (botol besar dh abes..tinggal miniature..hehe)
tempat kedua jatuh kpd Anna Sui Forbidden Affair
tempat ketiga menjadi milik Dolce&Gabbana Light Blue
dan tempat keempat dimiliki oleh Calvin Klein Beauty...ni beli vial je ari tu..dah abes dah pn



D&G and CK

sapa2 yg nk bagi hadiah perfume, pls refer susunan kt atas yer..hahaha
lagi bagus bagi yg the 1st two in the top list tu..
tp kalo bagi yg lain pn, aku terima ngan hati terbuka
rejeki jgn ditolak..heheh

sekian citer perfume....

0 Sweets: