Friday, November 18, 2011

Tomorrow is Saturday and I'm working!!

Tgk tajuk cam gembira kan..
sbnrnye nk kata gembira tu, xla gembira pn
nk kata x gembira pn, xjugak
kirenye xde perasaan la..

sbbnye pegi ofis atau pn x, still kna buat keje
bleh je xgi ofis..buat dari umah
tp agak lembab la utk download data yg berpuluh2 ribu
pastu kalo dok umah ni, disiplin diri amatlah diragui...hahaha

paham2 jela kn...
nk start buat keje tu dh satu hal..bangun tdo pn tah kol bape
dh on laptop, layan mende lain dulu
so agak2 kol bape baru btol2 wat keje?

disebabkn schedule yg amat tight utk data downloading ni..
maka aku n 2 opismate aku pakat nk gi ofis
kalo bleh nk setel by tomorrow gak
so that on monday bleh focus keje lain lak..

tahukah anda bahawa saya sgt bz skrg?
keje2 harian berjalan cam biasa..pastu tmbh ngan kna download data..
pastu kna attend training
skrg ni mmg amat jarang la blk sharp kol 5
slalunye kol 5 lbh baru terhegeh2 gi solat asar
pastu 6 lbh baru kuar ofis

last weekend pegi teambuilding 2 ari..
dis weekend lak..kna keje on saturday
harapnye hari ahad dpt berehat2 ngan aman damai di umah

emm..sbnrnye bagus gak bz skrg ni
xperlulah aku memeningkan kpala aku pk benda2 yg menyerabutkan kpala otak aku ni
mmg sgt serabut sbb benda dh getting complicated
benda yg penah jadi dulu hampir terjadi smula
kalo dulu xberjaya...adekah kali ni mereka akan berjaya?
yg aku tau, pilihan di tangan aku....

jadi, mari kita amalkan konsep instead of bagi peluang kt org yg mmg xhargai peluang tu, kita try bagi peluang kt org lain..dan diri kita sendiri..

sekian, terima kasih..

0 Sweets: