Sunday, November 20, 2011

Sakit

Aku tgh menahan kesakitan skrg ni
dh 2-3 ari dh sakit ni menyerang
sakit yg menyebabkn aku malas nk berckp
nk mkn pn terhad (bagus gak..bleh diet..kehkehkeh)

cuba teka sakit ape yg aku alami skrg ni?
tidakk...bkn ulser
tp sakit gigi...
tetiba je sakit gigi..aku pn xtau apsal..
nk kata berlubang, rasanye xde

aku rasa sakit gigi n sakit kepala adelah 2 jenis sakit yg bleh buat aku naik angin kalo deal ngan org yg xphm bahasa...btol x?
kdg2 org tnya biasa2 pn, rasa malas nk jwb sbb dok tahan sakit
ni kn plak kalo org yg xphm2...

dulu masa form 5 aku penah kna sakit kepala yg teruk sgt
migrain kot tp mmg tahap sakit giler
kalo time solat, biler sujud je trus rasa berdenyut2 kepala
aku siap menangis2 tahan sakit...
kdg2 rasa cam nk hantuk2 kepala kt dinding (tp xbuat pn)
panadol lak mmg dah abes sepapan aku telan..tu pn kwn punya..haha

yg lagi seksanye, time tu tgh trial SPM..
jadi bayangkanlah keadaan aku masa tu
dgn nk study lg..pastu kepala berdenyut2 lg
aku ingat lagi..time tgh exam paper Chemistry..
aku berlari gi toilet sbb nk muntah...huhuhu
elok bukak pintu toilet, trus tersembur isi2 perut
sian makcik cleaner kna bersihkan

rasanye tu migrain yg paling teruk aku penah kena
seminggu kot dok sakit kepala
tmbh plak stress ngan exam kn..
mmg pakej terbaekkk la...

time kt utp lak, sakit gigi smp bengkak pipi..
tu pn menangis gak tahan sakit
mana x nye, nk mkn mmg seksa yg amat sbb ssh nk bukak mulut
pastu die punye berdenyut2 tu..pergghh...mmg smp ke kepala
siap mak ayah aku dtg amek aku..bwk blk umah
pastu dpt MC...hehehe

harapnye gi keje esok xdela kna deal ngan org2 yg xphm bahasa
aku plan nk amek half day esok...
kalo bleh, ptg nk gi klinik...
harap2 bos bagi..aminnnn

p/s: tp sakit2 di atas xleh lawan sakitnye hati bila dilukai kan......walaupn sembuh, parutnye tetap ada smp bila2...ceewahh

0 Sweets: