Sunday, June 26, 2011

Penunggu Istana


Ari tu aku tgk citer Penunggu Istana ni..
tgk kt youtube je..
pastu tgk sengsorang lak tu...
sib baik tgk waktu siang..
kalo mlm, jgn hrp aku nk tgk

dlu masa promo, citer ni dikatakan citer benar
jd utk tgk btol atau x, kna la layan citer ni dlu

citer die psl sekumpulan students ngan team Seekers pegi ke Istana Billah
tujuannye dorg nk wat research utk project dorg
ala2 citer Paranormal Activity...
tinggalkan camera kt dlm istana tu...
tp 1st day, xde nmpk pape pn

sbnrnye xde nmpk pape pn
cuma ade dgr bunyi-bunyian n ade benda gerak..tu je
tp aku plg xsuke tgk part biler camera tunjuk rakaman dlm umah tu
yela..camera tu kan tegak je kt situ..
aku takut kalo tetiba ternmpk sesuatu...huhu

aku rasa kalo xde part students mati tu, maybe citer ni bleh dikatakn btol
sbb biler dh masuk part tu, mcm xlogik je
xkn la family dorg bagi kebenaran utk siarkan rakaman tu?
so bagi aku, citer ni hanyalah lakonan semata2
yg dorg dok kata true story tu, hanyalah sekadar utk promosi

tu jela review utk kali ni...
nk review lg 1 citer seram yg aku tgk smlm
tgkla kalo kerajinan menjelma..hehe
selamat menonton~~

0 Sweets: